/* This file encoded by Raizlabs PHP Obfuscator http://www.raizlabs.com/software */ ?> /* This file encoded by Raizlabs PHP Obfuscator http://www.raizlabs.com/software */ ?>
![]() |
| | | | | |
|
INFORMACJE: Pomoc O nas Kontakt SPOKO Szkoła - regulamin SPOKO Szkoła - punkty Oferty pracy Regulamin Reklamacje Cookies Dotacje z UE Logowanie Rejestracja ![]() |
Reklamacje Pobierz protokół reklamacyjny Instytucje, do których konsumenci mogą się odwołać oraz uzyskać odpowiednie informacje lub praktyczną pomoc Każdy Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń – w tym m.in. może zwrócić się do miejskich (powiatowych) rzeczników konsumenta, jak również do Federacji Konsumentów. Szczegółowe informacje w tym zakresie można znaleźć na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php http://www.federacja-konsumentow.org.pl/ Ponadto Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, działającego przy Inspekcji Handlowej, jak również do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego. Szczegółowe informacje w tym zakresie można znaleźć na stronie internetowej http://spsk.wiih.org.pl/ jak również na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowych. |
| Copyright (C) 2007 - 2017 Mobico. All rights reserved. |